بوتیک بازاریابی اکرم برنجی

قدم گذاشتن به دنیای متفاوت بازاریابی حرفه‌ای

بوتیک بازاریابی اکرم برنجی

۱۰ بازديد


کاربرد تقویم محتوا برای وب سایت

یکی از بخش‌های مهم در بازاریابی محتوا، تقویم محتوا نام دارد. این بخش به شما کمک می‌کند که برنامه و زمان‌بندی دقیقی برای انتشار محتواهای سایت خود داشته باشید. به بیان دیگر کاربرد تقویم محتوا در زمان‌بندی دقیق برای کارهای وب‌سایت است. در واقع تقویم محتوایی یک نوع نقشه اجرایی است که همه جزئیات مرتبط با تولید محتوای بخش بلاگ وب‌سایت یا شبکه اجتماعی مورد نظر در آن تولید و تهیه می‌شود.

از مزایای تنظیم تقویم محتوایی می‌توان به مدیریت باکیفیت تیم بازاریابی محتوا اشاره کرد. در واقع هدف تقویم محتوایی، کنترل کامل برروی بخش تولید محتوای وب‌سایت مورد نظر است. تقویم محتوا همان جدول برنامه‌ریزی محسوب می‌شود که ما برای انجام کارهای روزانه در موبایل و یا دفترچه خود یادداشت می‌نماییم تا بتوانیم به همه امور ضروری خود رسیدگی کنیم. در ادامه این مطلب از بوتیک بازاریابی اکرم برنجی، مفهوم تقویم محتوا را به صورت دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

تقویم محتویی چیست؟

یک برنامه زمان‌بندی دقیق و مکتوب از جزئیات مربوط به قسمت تولید محتوای سایت که تحت عنوان سردبیری نیز شناخته می‌شود، تقویم محتوا است. کاربرد تقویم محتوا در کسب و کارهای مختلف برای برنامه ریزی و منتشر کردن محتوای خود جهت پلتفرم‌های رسانه‌های گوناگون در بازه‌های زمانی معین دیده می‌شود.

با نوشتن و ایجاد تقویم محتوا جهت انتشار محتواهای مورد نظر در وب‌سایت، می‌توانید برای خود کسب و کار داشته باشید و طبق برنامه پیش بروید. به این ترتیب همه اعضایی که در بخش تولید محتوا فعال هستند، وظایف خود را طبق این تقویم انجام می‌دهند و به دنبال آن با یکدیگر تعامل بهتری خواهند داشت.

کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی محتوا

کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی محتوایی بسیار زیاد است. نقشی که تقویم محتوا در بازاریابی محتوا ایفا می‌کند، از اساسی‌ترین نقش‌ها در بازاریابی محتوا است؛ زیرا باعث انسجام بخشیدن به برنامه ما می‌شود. زمانی که ما از این تقویم محتوا در برنامه بازاریابی استفاده می‌کنیم، باعث می‌شود دقیقا متوجه بشویم که در چه روزی کدام کار را باید انجام دهیم. با استفاده از تقویم محتوا می‌توانیم کارهای مورد نظر را طبق برنامه پیش ببریم.

از دیگر کاربردهای تقویم محتوا در بازاریابی محتوا، لیست موضوعات مطابق با نیاز مخاطبان است. به بیان دیگر ما در تقویم محتوایی در فضاهایی که به صورت آزاد باقی مانده است، می‌توانیم یک لیست از موضوعات مورد نیاز مخاطبان که در این تاریخ به دست آمده است را یادداشت و مکتوب کنیم. به موارد ذکر شده می‌توان لقب استراتژی تولید محتوا را نیز نسبت داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.