- ۰ ۰
- ۰ نظر
یکشنبه ۲۵ آبان ۰۴ | ۱۸:۳۴ ۴ بازديد
تولید محتوا برای مقالات بلند بهعنوان یکی از قدرتمندترین و موثرترین استراتژیهای بازاریابی محتوایی و موفقیت محسوب میشود. تولید محتوای مقالات بلند و بهینهسازی محتوای طولانی به برندها این امکان را میدهد تا با ارائه اطلاعات جامع و ارزشمند بهعنوان منبعی معتبر شناخته شوند. مقالات بلند بهطورکلی باید بیش از ۱۵۰۰ کلمه باشند که بتوانند با اطلاعات جامع و مفید اعتماد مخاطب را به دست آورند. بهینهسازی محتوای طولانی نقش بسیار مهمی در افزایش رتبهبندی در موتورهای جستوجو دارد که با کمک تکنیکهای نگارش محتوای بلند باعث جذب و حفظ مخاطب نیز میشود.
پنجشنبه ۰۱ آبان ۰۴ | ۰۹:۲۱ ۶ بازديد
یکی از روشهای مؤثر و کارآمد برای جذب مشتریان بالقوه و موفقیت در فروش، ایجاد سرنخ در بازاریابی محتوا است. منظور از سرنخ یا لید فرد یا افرادی هستند که علاقه خود را به محصولات یا خدمات یک کسبوکار نشان داده و برای کسب اطلاع یا حتی خرید به آن کسب وکار مراجعه میکنند. باتوجهبه این تعریف وقتی فرد یا افرادی برای بار اول سؤالاتی درباره محصول، خدمات یا کسبوکار از یک شرکت یا سازمان میپرسند و احتمال اینکه به خریدار تبدیل شوند سرنخ یا لید هستند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
۵ تفاوت تولید سرنخ و پرورش سرنخ (Lead Generation & Nurturing)
راهنمای کامل تولید محتوا برای مقالات بلند
روشهای نوین ایجاد سرنخ در بازاریابی دیجیتال 2025
قیف فروش و نقش محتوا در هر مرحله از مسیر مشتری
راهنمای نوشتن تیترهای جذاب برای محتوای آنلاین
10 نوع محتوا برای افزایش ورودی از گوگل
