سه شنبه ۱۸ آذر ۰۴ | ۰۹:۰۹ ۶ بازديد
ایجاد و پرورش سرنخها، اجزای اصلی هر استراتژی بازاریابی موفق هستند. کسبوکارها برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار، هم به تولید سرنخ و هم به پرورش سرنخ نیاز دارند؛ اما این دو استراتژی اهداف متفاوتی را دنبال میکنند. تفاوت تولید سرنخ و پرورش سرنخ در این است که فرایند تولید سرنخ در بازاریابی بر جذب خریداران بالقوه از طریق تبلیغات، بازاریابی محتوا و سئو تمرکز دارد؛ اما پرورش سرنخ در بازاریابی دیجیتال روابط را با این سرنخها از طریق پیگیریهای شخصیسازیشده، کمپینهای ایمیلی و محتوای آموزشی ایجاد میکند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
۵ تفاوت تولید سرنخ و پرورش سرنخ (Lead Generation & Nurturing)
راهنمای کامل تولید محتوا برای مقالات بلند
روشهای نوین ایجاد سرنخ در بازاریابی دیجیتال 2025
قیف فروش و نقش محتوا در هر مرحله از مسیر مشتری
راهنمای نوشتن تیترهای جذاب برای محتوای آنلاین
10 نوع محتوا برای افزایش ورودی از گوگل