پنجشنبه ۰۱ آبان ۰۴ | ۰۹:۲۱ ۳ بازديد
یکی از روشهای مؤثر و کارآمد برای جذب مشتریان بالقوه و موفقیت در فروش، ایجاد سرنخ در بازاریابی محتوا است. منظور از سرنخ یا لید فرد یا افرادی هستند که علاقه خود را به محصولات یا خدمات یک کسبوکار نشان داده و برای کسب اطلاع یا حتی خرید به آن کسب وکار مراجعه میکنند. باتوجهبه این تعریف وقتی فرد یا افرادی برای بار اول سؤالاتی درباره محصول، خدمات یا کسبوکار از یک شرکت یا سازمان میپرسند و احتمال اینکه به خریدار تبدیل شوند سرنخ یا لید هستند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر
روشهای نوین ایجاد سرنخ در بازاریابی دیجیتال 2025
قیف فروش و نقش محتوا در هر مرحله از مسیر مشتری
راهنمای نوشتن تیترهای جذاب برای محتوای آنلاین
10 نوع محتوا برای افزایش ورودی از گوگل
ایده پردازی در بازاریابی محتوا
12 روش کسب درآمد از تولید محتوا که باید بدانید!